לינוי אשרם תרגיל חישוק : לינוי אשרם לא הצליחה להעפיל לגמר תרגיל האלות באליפות העולם ... - לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה.. ניקול זליקמן הישראלית סיימה במקום הרביעי הכללי. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. חישוק, אלות, סרט וכדור בליווי מוזיקלי.

לינוי אשרם, הפרצוף מוכר, בטח מפוסטים אחרים, השם עולה לי פה בפעם הראשונה. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. איילת זוסמן) עלתה היום למשטח התחרות לתחרויות הגמר עם ביצוע תרגיל חישוק מצוין שזיכה אותה בציון 26.85 ובמדליית הכסף במכשיר בין המקום הראשון לשלישי מפרידה עשירית הנקודה בסהכ!

וואו: 3 מדליות זהב ללינוי אשרם בתחרות הראשונה שלה לשנת ...
וואו: 3 מדליות זהב ללינוי אשרם בתחרות הראשונה שלה לשנת ... from www.davar1.co.il
לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. נכון, היא לא הוציאה תעודת בגרות, אין לה אורח חיים רגיל ואנחנו זה קרה כשהמאמנת רצתה לשנות לי תרגיל, היא משחזרת. המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט.

תרגיל הכדור של לינוי אשרם במוקדמות אליפות אירופה, שהעלה אותה לגמר מהמקום החמישי.

לאחר שהשיגה ניקוד גבוהה במוקדמות והעפילה לגמר, המתעמלת לינוי אשרם ביצעה תרגיל חישוק מרשים שזיכה אותה ב23.400 נקודות וסלל את דרכה היום הן עלו על המשטח למוקדמות תרגיל החישוק. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. כל אחת מהן תציג את ארבעת התרגילים שלה בארבעה מכשירים: לינוי אשרם, הפרצוף מוכר, בטח מפוסטים אחרים, השם עולה לי פה בפעם הראשונה. כאן חדשות | דחיית המשחקים האולימפיים בטוקיו ליולי 2021 העמידה לפני המתעמלת האומנותית המעוטרת לינוי אשרם אתגר גדול: המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. אשרם קיבלה ציון של 23.550 נקודות ודורגה במקום השני הכללי, וזליקמן זכתה לציון של 21.600, ודורגה במקום השביעי. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. מדורגת שניה אחרי שני מכשירים. אשרם ביצעה תרגיל חישוק נהדר וסיימה עם תוצאה של 23.400, אשר הציבה אותה במקום השני וסידרה מדליה יוקרתית. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור.

מישהו זוכר שהיא הפילה את החישוק בפתיחת יום התחרות? בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. אשרם ביצעה תרגיל חישוק נהדר וסיימה עם תוצאה של 23.400, אשר הציבה אותה במקום השני וסידרה מדליה יוקרתית. 1 ответ 1 ретвит 14 отметок «нравится». מיד לאחר מכן ניגשו השופטים למלאכת הבדיקה של שובר השוויון, בסיומה הוכתרה אשרם לאלופה.

ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות
ניצחון מנטלי: על ההופעה של לינוי אשרם במוקדמות from ynet-images1.yit.co.il
עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: המפגש בין לינוי אשרם לניצן גורן הוא חלק מפרויקט מיוחד בשיתוף dkny ועמותת לשנות חיים התומכת בפיתוח כישרונות צעירים מועטי יכולת. לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. ניקול זליקמן הישראלית סיימה במקום הרביעי הכללי. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. לינוי אשרם, הפרצוף מוכר, בטח מפוסטים אחרים, השם עולה לי פה בפעם הראשונה. ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר.

חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון.

אלא שאצל לינוי אשרם, אין דבר כזה בלתי אפשרי. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. לינוי אשרם בוחרת פודיום עם הזכייה שלה בשתי מדליות כבר ביום הראשון באליפות העולם! לינוי אשרם / לינוי אשרם הוכיחה שוב את יכולותיה המדהימות ואת רוחה לינוי, אלופה אמיתית, כבשה שיא נוסף בקריירה. מדורגת שניה אחרי שני מכשירים. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. לינוי אשרם וניקול זליקמן פתחו הערב עם תרגיל הכדור. בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. לינוי אשרם עם תרגיל חישוק מדהים שנותן לה 20.100 נק' שלהבנתי הדלה זה גבוה מאד. בת 19 בסך הכל והראשונה שהביאה לישראל מדליות מכובדות והרבה כבוד באליפות העולם בהתעמלות. כדור, חישוק הצלחה גדולה אתמול (שבת) למתעמלת האמנותית לינוי אשרם בתחרות גביע העולם המתקיימת בקאזאן שברוסיה. לינוי אשרם, המתעמלת הבכירה של ישראל, מדורגת רביעית בתרגיל הכדור עם 21.250 נקודות. אשרם קיבלה את הציון הנמוך 23.500, שיאלץ אותה להשיג בהמשך תוצאות גבוהות הרבה יותר בתרגילי הכדור, הסרט.

1 ответ 1 ретвит 14 отметок «нравится». כדור, חישוק הצלחה גדולה אתמול (שבת) למתעמלת האמנותית לינוי אשרם בתחרות גביע העולם המתקיימת בקאזאן שברוסיה. היא מבצעת תרגיל חישוק מושלם, מחייכת מאוזן לאוזן, ייצוגית, מהממת מקצה לקצה. לינוי אשרם, הפרצוף מוכר, בטח מפוסטים אחרים, השם עולה לי פה בפעם הראשונה. לינוי אשרם כמעט חשבה לפרוש מהתעמלות אמנותית.

אשרם כבשה את הפודיום בצרפת, זהב לדולגופיאט בקייב | ישראל היום
אשרם כבשה את הפודיום בצרפת, זהב לדולגופיאט בקייב | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
בהמשך לינוי אשרם ביצעה את תרגיל הסרט, שלא היה נקי בהשוואה לשניים הקודמים שלה והיא קיבלה עליו ציון של 22.750 נקודות. החיבור של אשרם לעולם ההתעמלות החל בגיל שבע, כאשר הייתה ילדה היפראקטיבית שהוריה שלחו אותה לחוג התעמלות קטן כדי שתוציא בו קצת מרץ. לפני כל תרגיל, לינוי אומרת לעצמה את תפילת שמע ישראל. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. המתעמלת הצעירה יוליאנה טלגינה סיימה עם ציון של. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. הדבר מצטרף להישג של לינוי אשרם. המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט.

אבא של לינוי, אורן אשרם, שיושב לצידה על תקן נהג־פרשן־שומר ראש, לא נראה מוטרד.

התקווה האולימפית הבאה של ישראל מספרת על רגעי הבדידות ופוגשת את מי שאולי תנצח יחד איתה באולימפיאדת טוקיו 2020. חישוק, כדור, סרט ואלות, ובסיום כל תרגיל מקבלת ציון. המתעמלת שגתה בתרגיל הראשון שלה (חישוק), אך הצליחה להתאושש בהמשך עם תרגיל כדור מצוין, עשתה את העבודה גם בתרגילי האלות והסרט. שרת התרבות והספורט, חכ מירי רגב, הגיבה להישג ואמרה: ניקול זליקמן קיבלה ציון של 19.350 על התרגיל שלה, וגם היא שואפת להעפיל לגמר. ידעתי לעשות ריסטרט אחרי תרגיל לא טוב בחישוק וחזרתי לעצמי בשלוש הופעות טובות בתרגילים נוספים. אני קוראת עליה קצת בגוגל, היא מרתקת. בתרגיל הכדור קיבלה זליקמן 25.500, אשרם עלתה עם מעט לחץ לתרגיל הכדור, אך לא נתנה לזה להשפיע עליה, קיבלה ציון מצוין של 28.250 ועם 51.750 כל מתחרה מבצעת תרגיל בכל מקצוע: בספטמבר האחרון הוכיחה לינוי אשרם בת ה־18, ש־11 שנות האימונים האינטנסיביים שלה מבוקר ועד לילה לא היו לשווא. ניקול זליקמן הישראלית סיימה במקום הרביעי הכללי. לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. לינוי אשרם עלתה היום (שלישי) לגמר תרגיל החישוק באליפות העולם בהתעמלות אומנותית בסופיה, בולגריה. לינוי אשרם אלופת אירופה 2018: